Tuesday 13 January 2009

:: Anda memang genius!

Setelah dua minggu ketinggalan isi cerita di blog teman-teman, aku mengambil peluang singgah dan meluangkan masa membaca segala apa yang terbaru buah tangan dari mereka. Dan aku telah tertarik dengan salah satu entri di blog Nuaeman. The Blog Readability Test.. Beliau saja-saja mencuba; dan ujian ini bertujuan mengenalpasti tahap pembaca untuk sesebuah blog berdasarkan isi kandungan blog tersebut (kononnya). Just for fun, aku pun membuka laman ini dan memasukkan URL blogku.. Tergelak aku melihat hasilnya..

blog readability test

Mm, aku tak rasa yang blog aku ini banyak fakta-fakta ilmu dan sebagainya. Sekadar karya ringan yang biasa-biasa. Tapi tak mengapa, bagus juga kalau ia menyatakan yang teman-teman pembaca semua dari kalangan yang genius. Takkan aku nak menafikannya pula, kan? Bagi aku, semua kita memang bijak dalam cara yang tersendiri.. ^_^

p/s: Mungkin kalian boleh mencuba.. sekadar hiburan sambil-sambil kita melayan blog.. Okay.., stop di sini dulu, nak pergi ke pasar.. (banyak kerja menanti tapi masih sempat mencuri masa untuk berblogging..hehe) : )

7 comments:

Anonymous said...

pernah cuba juga dulu dulu...mcm tu le result dia...mmg result dia tak banyak pun..ada 3@4 je

nadinezuharra said...

rajin juga try games or kuiz yang ada dlm internet..cthnye mcm yg ade dlm link ni; www.blogthings.com
ia berkaitan dengan personaliti kita.. walaupun tau jawapannye sekadar rekaan,tapi terhibur jg.. :p

@tune® said...

wah..
genius..
informative la...lebey seswai...

Anonymous said...

Genius tuu.. :)

Arin said...

penah try dulu..tapi kelakor le jawapan nye..:)

Shemmi said...

wah..tak berani nak mncuba wlp sekadar suka2..sbb isi dlm blog brkisarkan ttg emo yg terbalik...berkisar ttg...emm...katun?

haha..

nadinezuharra said...

:p..actually tak kisah walau apa pun tahap pembaca blog ni..samada budak sekolah,remaja,yang sama baya ataupun teman-teman yang jauh lebih berusia.Aku berterima kasih pada semua kalian..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails