Sunday 1 February 2009

:: Mahu buat macam-macam..

Mood sudah bertukar. Pada asalnya aku tidak mahu memikirkan sangat tentang layout, template, mahupun header blog yang berisikan imej panorama di pantai itu. Kerana aku sudah cukup suka dengan gambar tersebut. Dan aku juga seakan sudah puas hati dengan penampilan yang biasa-biasa saja.

Tapi baru-baru ini aku rasa bersemangat pula untuk mengubah sesuatu. Susun atur elemen-elemen dalam rumahku ini sepertinya perlu diubah. Juga imej dalam header yang aku edit dalam keadaan tergesa-gesa tempoh hari.

Kalau boleh, biarlah blog ini kelihatan lebih baik dari apa yang ada sekarang. Aku tidak meletak harapan terlalu tinggi kerana aku bukan seorang yang hebat dalam olahan seni.. ^_^ So, tunggu masa saja. Ada kelapangan, aku akan jalankan misiku ini.. Chaiyok²!

p/s: Oh, ya.. Aku baru upload satu gambar di flickr.com. :p Dan selepas ini banyak lagi yang akan menyusul. Pada mulanya mahu dimuatkan dalam photoblog, tapi kerana kesuntukan waktu, aku mulakan dengan yang ini dahulu. Sekian buat tatapan semua, salam dari Nadine Zuharra..

2 comments:

Shemmi said...

saya sudah suka Nadine yang ini..hehe..tak perlu tukar2..

tapi nak asah skill tukar2 susun atur blog..ok jugak..mcm susun atur perabot umah..kalo sama aje setiap masa..bosan jugak kan?

Shemmi said...

shemmi,
tahun ni mahu buat macam2..tp bukan ttg blog..tp nak merayap masuk hutan keluar hutan..tp kdg, masa tak mengizinkan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails