Monday 22 December 2008

:: Ku lari ke pantai kemudian menyanyiku..

Ku lari ke hutan kemudian teriakku
Ku lari ke pantai kemudian menyanyiku
Sepi... sepi..dan sendiri aku benci
Aku mau bingar... aku mau di pasar
Bosan aku dengan penat
Dan enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika kusendiri...
... Pecahkan saja gelasnya biar ramai...
Biar mengaduh sampai gaduh...
Aih... ada malaikat menyulam
Jaring laba laba belang di tembok
Keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja...
Loncengnya...
Biar terdera
Atau aku harus lari ke pantai
Belok ke hutan...

Hujung minggu yang lalu aku bercuti ke pantai. Langit dan laut.. indah dan mendamaikan...
Harapanku, untuk mengumpulkan semua gambar-gambar pemandangan yang selama ini menjadi kesayanganku untuk aku muatkan dalam sebuah photo blog. Gembira untuk berkongsi bersama kalian.. InsyaAllah..

..Puisi Rangga (filem Ada Apa Dengan Cinta)..

4 comments:

Shemmi said...

Cantiknyeerrrr...

Nadine...pandai Nadine snap gambar ek...
Merakam kehidupan melalui kamera..menjelajah ke seluruh pelusok negara...itulah juga impian saya sebenarnya..

Masa sentiasa berputar..tempat selalu ditinggalkan..tapi 'wajah' yg terakam dr kamera kita..itulah kenangan yg paling berharga!



Kirim salam dekat Rangga ye..hikhik!

sue onn said...

seronok yer sekali sekali berjalan2 tepi pantai.

nadinezuharra said...

shemmi-->mm,mmg best..nadine bercita2 nak beli camera yg lebih byk function dr yg ada sekarang..(olympus rm599 je,tp bagus jg kualiti gambarnye)..sbb mmg hobi nadine snap pics..lagi2 pemandangan yg kita lalui sepanjang perjalanan kita..bila tgk kembali,rindu nak pergi semula ke tempat2 ni..

sue onn-->kenelah tunggu cendawan habis dijual baru senang hati sue nak bercuti ke pantai..hehe
*gurau je..

arieon said...

Sungguh indah gambar tersebut. Hilang sekejap tekanan dalam kerja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails