Thursday 7 August 2008

:: sinar matamu

Masa berjalan dan aku masih lagi setia..usai kerja rumah, mataku sedikit layu..tapi aku belum puas lagi mencari tips2 penting yang aku mahu jadikan pedoman untuk memulakan karyaku..Aduhai..bukan senang juga ya kalau kita bermula dari 0.. : ) namun sedikit sebanyak petua yang aku dapatkan,berjaya mengurangkan gusar dlm dada..

sambil menyusun file2 yang bercelaru dalam sistem,aku terjumpa gambar yang membuatku tersenyum..si comel sepupuku..tenang sekali bila melihat wajahnya..ternyata,hembusan aura si kecil boleh membuatkan kita lupa segala masalah..Matanya yang jernih itu terus kutatap tanpa rasa bosan... : ) sungguh, aku pun berharap agar segera bergelar ibu..kerana yang pasti si kecil, senantiasa penyejuk hati dan harta berharga ayah dan ibu..InsyaAllah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails